Sayfalar

12 Eylül 2010 Pazar

5 gunluk tatilin faturasi

5 gunluk tatil de goz acip kapayincaya kadar gecti. Neler mi yaptim? Hicbirsey! 5 gun boyunca yedim, ictim, yattim ve yuzdum. Ha bir de kitap okudum. O minderden kalkip digerine devrildim, o koydan cikip digerinden atladim. Surunen hayatim teknede duzene girdi resmen. 12 dedin mi yat, 8 oldu mu kalk! Kahvaltiyi yap dogru suya, ic guzelles, ye mayis. Yuz yuz serinle:)
Sonra fethiye: yine ayni sekilde. Sabahtan bir sezlonga yayil, sadece yemek ve yuzmek icin kalk. Bir o yana devril bir bu yana.
Tatilin faturasi? +2 kilo ve akmaktan sariya calmis saclar!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yarasin, iyi olmus. pek ozendim...
uzaklardan bir kil

Adsız dedi ki...

İşte tatil dedigin boyle olur...İyi yapmıssın, kıs doneminde verirsin aldigin kilolarini..
Bu sefer Sarp'ım...