Sayfalar

18 Eylül 2010 Cumartesi

fizik - kimya...

Geçen zamanı insanın kafasına dank ettiren bazı anlar vardır. Ufacık bir kelime veya davranış sizi hayretler içinde bırakabilir. Karşınızdakine farklı bir gözle bakabilirsiniz.
Dün Ege benim gözümde birden bire büyüdü.
-Teyze, sen bilfen çamlıca'ya yakınsın diil mi?
- evet canım noldu?
- bana fizik ve kimya kitaplarını alır mısın?
- .... a - alırım... (içimden "lan sen ne zaman bu kadar büyüdün, fizik-kimya okumaya başladın??? oha, sen artık çocuk değil misin yani? hani toplama çıkarma, çarpım tablosu falan? hayat bilgisi, ülkemizin komşuları????)
- ödevim var da, pazartesine yapmam lazım.
- ta-tamam. (hala dumur)
....
ya işte böyle. benim maymun birden bire delikanlılığa ilk adımını attı gözümde... salak kriterin bu mu demeyin, her insan beyni farklı çalışıyor malum:)))
sabah da kimya ödevini yaptım dediğinde donup kaldım yine. aklıma ilk proje ödevi geldi. nerdeeen nereye... vay vay vay... bu velet üniversiteye başladığında da ben nalları dikerim herhalde...

4 yorum:

Bilge dedi ki...

yahu Ege daha ilkokul 5 filan degil mi tas catlasa ne fizigi ne kimyasi. Sabah beri dusunuyorum cikamadim bu isin icinden???

MsPiggy dedi ki...

7. sınıf oldu dana... bizim orta 2!!! gel de inan:)

Adsız dedi ki...

Orta 2'de fizik kimya var mıydı?
Ben şu an Sarp'ın hayat bilgisi dersi olduğuna bile inanamıyorum:)

MsPiggy dedi ki...

:))))
ben sarp'ın okula başladığına inanamıyorum!!!
valla yaşlanıyoruz:(