Sayfalar

24 Eylül 2010 Cuma

Ondan bundan

Bir pinek moduna girdim gene. erkenden yatağa gir, sabah uyanama, uykulara doyama. sanırım gene kaçıyorum bişeylerden anlayacağınız. 2 gündür 10.30 dedi mi yatağa doğru süzülüyorum. uyuyabiliyor muyum? hayır, ama debeleniyorum.
Dün akşam fatmagül'ün suçu ne'yi izledim. ben onun filmini de izlemiştim zamanında, çok beğenmiştim. o yüzden diziyi de izlemeye karar verdim. gerçi malum diziyi sündürüp olayı tamamen bambaşka bir hale getirecekleri kesin. o ana kadar izler sonrasında bırakırım.
bu arada diziyi izlerken birşeyi farkettim. dizide bir yenge var, içten pazarlıklı, çıkarcı, kıskanç, yılan gibi bişey. adı mukaddes. hah dedim, bizim mukaddes gelmiş, bu kadar mı cuk oturur bir isim bir karaktere. al birini vur ötekine:) allah başka mukaddes çıkarmasın karşıma, tez elden temizlensin dünya:)
Akşam ankara yolundayım. Önce şu soğan kabuğu olan saçlarımı bir adam edeyim, ardından aylardır görmediğim dostlari görücem. gene kimselere doyamadan dönücem istanbula ama napalım, elden bu gelir:)

2 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

eneeee.. yani ankaradasın. yani c.tesi hopluyoruz birlikte manhanttan'da:)

MsPiggy dedi ki...

oyy, çelici teklif ama gidersem topuklarımdan vuracak bir aile tanıyorum yakinen:)