Sayfalar

21 Eylül 2010 Salı

Of pof!

benden kesinlikle iş kadını felan olmaz hocam. Şimdi bizim ofise ve eve temizliğe gelen bir bayan var. Dürüst vs olmakla birlikte çok yalap şalap iş yapıyor kendisi. benim koca ev ütü dahil 4 saatte falan bitiyor mesela. Temizliğinden memnun olmamakla birlikte güvenilir diye devam ediyorduk.
Benim yakarmalarım sonucunda ablamın kadınının bir akrabası geldi geçen denemeye. kız da aslında süper anasının gözü ama ilk temizliği diğerine göre gayet göz dolduran cinsten. Ben de bizimkinden vazgeçmeye karar verdim bu durumda. E tabi şimdi bunu nasıl söyleyeceksin. bulduğum yalana bak "ablam tam zamanlı biriyle anlaşmış, bir gün de bana gelecek" bunu söylerken bile bir ezilip büzüldüm sormayın. kusura bakma falan bile dedim yani:( neyse allah pişman etmesin...

3 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

ilk temizlikleri genelde pek guzel oluyor ama sonra oyle devam etmeyebiliyor. umarim seninki oyle olmaz.

MsPiggy dedi ki...

orası kesin de... off simdi de bizimki pek bozuldu, böyle suratını astı gitti, böhü:(

papilo dedi ki...

hemen de vicdan yaparmış...
bu bir iş ilişkisi Selenim, sen de çok suratını asmadın mı, patronlar birşey dediğinde,
biraz az humanizm lütfen...
iyi oynayan kazansın

imza:
iki çocuğunu bakıcıyla büyüten kadın