Sayfalar

2 Eylül 2010 Perşembe

maç ve 101

Dün akşam yeni bir kalp krizi daha geçireyazdım. Bu maçlar kesin benim sonum olacak. gerçi bir yandan iyi oluyor, kafam dağılıyor. ama diğer yandan heyecan yapıyorum, stres oluyorum resmen. 
dün akşam biraz rötarlı geldim eve. Açtım ki gerideyiz. Lan noluyo oldum. Allahtan toparladılar 3. periodda. Portoriko da bir ramos var, allah sizi inandırsın ayağından bakmaya başlasan tepesine ulaşman 1 hafta alır, kapılara sığmaz. Çık çık bitmiyor. Bizim uzunlar bile güdük kaldı adamın yanında. Önceki gün Yunanın zencisi vardı dün de bu! sulak ortamda yetişmişler herhal.
Neyse, bizimkiler bi kendine geldi, böyle 16 sayı fark falan yaptı. oh dedim yırttık. Sen misin rahatlayan. bir baktım adamlar 12 sayı atmış biz sadece 2. maç bitmeye 50 sn var, 8 sayı öndeyiz, löp löp 2 tane 3'lük attılar. orda bayılmışım:P yok şaka, bayılmadım ama bayılmış kadar oldum. o 50 sn nasıl geçti bilemedim. 50 gün çalmıştır ömrümden. allahtan son gülen biz olduk da gevşedim peşinden:)
ardından tam yatacaktım fox'da 101 diye bir yarışma programına denk geldim. yarışmacılara sıradan sorular soruyorlar. 1 tanesi yanlış cevapların. hepsi bir cevap seciyor. yanlış olanı söylemiyorlar. sonra hepsini yükseeek bir noktaya çıkarıp bağlıyorlar, yanlış cevap vereni aşağıya atıyorlar. işin eğlence kısmı yarışmanın kendisinde değil de atılma noktasında. bungee jumping, kaykayla uçma vs. en çok mancınıkla havuza fırlattıkları adım hoşuma gitti. düşünsene, allaaah ucuyorsun sonra çofff:))) gayet heyecanlı aktiviteler. tabi sadece elenen bu yöntemle şutlanıyor. soruyu bilemeyene kalp krizi:P 
sunucu da pek komikti. Meğer Bay J imiş. Yarışmacılar da eğlenceli tipler çıkınca bayağı güldüm. saat 1'di hala devam ediyordu, uykum ağır bastı, yattım:) ama aklım da diğerlerinde kaldı:)

0 yorum: