Sayfalar

25 Ocak 2008 Cuma

Eski uzmanları ne yaparlar?

Çarşamba günü bir arkadaşımız beraber çalıştığı hollandalı danışman ile Hazineye geldiklerinde taziye ile karışık ziyaret amaçlı bize de uğradı. Danışman dediysem öyle kelli felli falan diil. süper yakışıklı. Odada değişik çap ve ebatlarda muhabbet döndü. Bir noktada Hazineye gelen her yabancı gibi adamcağız da ingilizcemizin akıcılığından dem vurdu (kendisi ulaştırma bakanlığına danışmanlık yapıyormuş da), klasik cevabı alıp oturunca bu kez yaş ortalamasına değindi. Bakanlık çalışanları daha yaşlıymış. Ben de "her sene yeni uzman alıyorlar" falan dedim. "the old ones..." dedikten sonra düşündüm, etrafta yaşlı pek kimse yok, nerdeler diye düşündüm, bilemedim ve gülerek "we demolish them" dedim. hepimiz dehşet içinde bastık kahkahayı:)))
Nasrettin Hoca geldi aklıma. Eskiyen ayları ne yapıyorlar? kırpıp kırpıp yıldız yapıyorlar:)

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

evet evet ben de seni seviyorum.. şlop... :)

(anladın sen onu)

SUY