Sayfalar

28 Nisan 2008 Pazartesi

Maç mı, hakem mi?

Dün Ege'yi FB-GS maçını izlemek üzere Vişnelik'e götürdüm. Ben maç izlemeyeli daha doğrusu futboldan kopalı asır olmuş, ne kimseyi tanıyorum, ne futbolcuların adını biliyorum ne de neye benzediklerini. Maç boyunca yanımda Burak'ı sinir ettim. Maç da son derece sıkıcı bir maçtı. Taa ki ekranda hakemin yüzü belirene kadar. Hakeme ilk görüşte hasta oldum. Nasıl sevimli bişey. Hemen sordum kim bu diye. Fırat Aydınus'muş adı. Adam fena değil, yakışıklıca, ama ondan da önemlisi süper sempatik. Futbolcular kendini yerlere atıyor, bu yemezler gibisinde gülerek yanına çağırıyor.
O ekranda belirdikçe ben mayıştım. Bayıldım valla. Adamın hayrına izledim maçı.
Maç da dedim ya son 10 dakikasına kadar çok bayıktı. Bi de salon çok kalabalık. En olmadık pozisyonlarda bile hoop ayağa fırlayıp heyecan yapıyorlar falan. Milleti izleyip kendi kendime eğlendim ben de.
Ay hakem süperdi ama yaaa.... meeee...

0 yorum: