Sayfalar

7 Temmuz 2009 Salı

Laz mısın lan? gerizekalı!!!

Dün akşam bir grup insan (ben sadece 2sini tanıyorum) tekne kiralayıp Santana konserini tekneden dinlemek fantazisi yaptık. Tekne 20:00 de bizi kuleliden alacak ama hesaba katmadığımız bişey var:trafik. biz 3 kişi trafikte cebelleşirken diğerleri teknede kriz geçiriyordu. Çengelköyde bir yerlerden binmeye çalıştık ama çok sığmış, illa döndük tekrar kuleli'ye doğru. ama trafik öyle kötü ki, kıyıdan kıyıdan ters yönden mi gitsek diye kıvrıldık. 3ümüz de gergin bir şekilde 2 mt felan gitmiştik ki karşıdan 2 tane motosikletli polis çıkıverdi. Polisleri görünce hepimiz ayrı bir tepki verdik. ben yümüzü masumca büzüp ağlarken Murat kollarını açmış, aylin yüzünü kapamıştı. Polis bize bakıp iki kolunu "napıyorsun kardeşim" der gibisinden açtı ancak yoluna devam etti ve ederken de bağırdı "laz mısın lan gerizekalı!!!" biz bir süre gülmekten hareket edemeyip sonra yavaştan doğru şeride yanaştık. gözümüzden yaş gelip karnımıza kramplar girene kadar güldük:))))
Konser ve tekne??? o kadar geç kaldık ki kıyıya yanaşamadık, uzaklardan hafif müzik sesi eşliğinde tekne keyfi yaptık:)))

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

valla seni o durumda hayal etim ben de gulme krizine girdim :)

uzaklardan bir kil

Selena dedi ki...

bir laf vardır ya öksüz hırsızlığa çıksa ay akşamdan doğarmış misali... biz de bir fırlamalık yapalım dedik:))) ama polisin tepki süperdi.. daha komiği teknede hala gülüp espriyi tekrarladık ve kaptan gerçekten lazdı!!! bizi tekneden atmadı ya:P

Selim Karakaya dedi ki...

ben bu hikayenizi isim vermeden yayında anlattım,
affedin beni!

Selena dedi ki...

hahhaha gerçekten miii?
ben de gıyabında meşhur oldum desene:)))