Sayfalar

17 Ağustos 2009 Pazartesi

haptasonu

Ya zamana ne oldu gene, ben farkına varmadan akıp gidiyor. Bir koşturmaca içindeyim ama ne yaptığımı ben de anlayamıyorum. Koşmuşum ama dönüp baktığımda bir arpa boyu yol almamışım aslında. bomboş bir zaman işte...
Ne garip yazamıyorum da artık. Kitap okuyamazdan sonra yazamaz da oldum işte. giderek kaybediyorum beni ben yapan sevdiğim şeyleri.. ne mi yapıyorum onun yerine? sormayın, utanırım söyleyemem...
Kuzen burdaydı geçen hafta. Aslında kuzen kızı. Beraber takıldık geçtiğimiz hafta onla. Haftaiçi ben çalışırken o 1-2 arkadaşı ile dolandı etrafta, akşamları ya birlikte pinekledik ya da orda burda takıldık biz de.
Cuma akşamı bir kaçamak yaptık başka bir arkadaşla. önce yemek ardından hopbidi modu. 4 müydü neydi mumu söndürdüğümüzde.
Cts ise Bilge'lere takıldık tarihi yarımadada. bu seferki rotamız Ayasofya, Yerebatan, Sultanahmet ve en önemlisi arkeoloji müzesi oldu. Müze süperdi. en sona o kaldığı için 1.5 saat sonunda sürünerek bırakıp çıktık müzeyi. Aslında rahat 3-4 saat geçirilcek bir yer. inanılmaz güzellikte eserler var müzede. yeniden ziyaret edileceklerin başına koydum kendisini...
Pazar ise istinye park da geçti. Cts günkü kültür modunun ardından boş geçen bir gündü diyebilirim. tabi ben yine yeni bir ayakkabı ile kapadım günü... biri bana dur desin lutfen. lütfeeen:))))

0 yorum: