Sayfalar

7 Eylül 2009 Pazartesi

Dün akşam çok yorgun olmasam son derece keyifli bir mesaj yazacakken şu anda moralim yerlerde sürünüyor. bayram tatili ile ilgili yaptığım tüm planlar suya düşmüş durumda. Kaç aydır hayalini kurduğum mavi tur, yanında tüm detayları ile birlikte suya gömülüp gitti. denize doyamadığıma mı yanayım yoksa birden tek başıma kaldığıma mı... bilsem böyle olacağını geçen hafta ablamlara takılır onlarla giderdim. onlar 5 gün gidiyorlar, bana yetmez diye düşünürken 5 güne bile hasret kaldım birden. Tek başıma gidicem muhtemelen ama tek başıma tatil yapmayı da ne kendime yedirebiliyorum ne de tek başıma eğlenebilirmişim gibime geliyor... çok canım sıkkın çoooookkkk....

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

sıkılma ve o tatile tek başına git :)))

sup

Anonymous dedi ki...

yavvv nerdesinnnnnnnn

SUP

Selena dedi ki...

Ne? kim? hı?
yazarım biara:)

Anonymous dedi ki...

msn kurdum davet ettim tık yok...

SUP