Sayfalar

28 Ocak 2010 Perşembe

Ege K. şahsi showu

Dün akşam Beyoğlu'nda Ege Kayacan'ın şahsi şovu vardı. İstanbul'a taşındığımdan beri en çok özlediğim şeyler arasında modern sabahlar olması sebebiyle bu fırsatı değerlendireyim, biraz kulağımın pası silinsin dedim. Sağa sola haber saldım gidelim mi falan diye, birkaç kişiden de ok cevabı alınca benim de kaytarma şansım kalmadı.
Kaytarma şansı olmaması iyi de, son gittiğimde bu adam çok bel altı ve küfürlü konuşmuştu, gelenler rahatsız olursa diye de bir telaş aldı beni. Neyse önden her türlü uyarımı yapıp sorumluluğu azaltaraktan koyuldum yola.
Bu arada bizim yola çıkmamızlar kar yağmaya başlaması bir oldu. Allahtan kar lastiklerini takmışım ama kar da sağlam yağıyor. Neyse gittik park ettik arabayı odakulenin oraya. Koştur koştur orda denk geldiğimiz bir rus lokantasında bişeyler atıştırdık (borç çorbası içtim, bizim çorbalar gibi o da.. hatta bizim çoğu çorbamız ona bin basar). adamların 9-9:30 gibi başlar demesine kanarak 9:30a doğru vardık mekana. Meğer 10da başlıyormuş gösteri, arayı mecburen mısır ve bira ile doldurduk. Ben araba kullanacağım için biraya daha çok yalanarak bakmakla yetindim.
Ege çıktı, benim stres orta düzeyde. Başladı anlatmaya, evet konular gene bel atı ağırlıklı ama eskisi kadar argo ve küfür yok. Bayağı da geliştirmiş showu. 2 saat boyunca bayağı güldüm. Baktım bizimkiler de eğleniyor, daha bir rahatladım, mutlu mesut ayrıldım mekandan.
Dönüş yolunu hiç sormayın. Şiddetli kar yağışı altında tın tın modunda döndüm eve. Eve döndükten sonra kendimi yatağa nasıl attım hatırlamıyorum ama nedense bir üşüme bastırdı, 2 kere kalkıp daha kalın şeyler giydim de öyle ısınıp uyuyabildim.
Bu arada sabah bizimki gene bağırdı. Bu sefer evlenicem diye takmış kafasına. kendine bir pezo bulmaktan bahsediyordu... Şenlik diz boyu:)))

5 yorum:

Anonymous dedi ki...

Sen supersin Selen cigim ya..Cok ozledim cok.
Sevgiler
Uzaklardan Bir Kil

Selena dedi ki...

ben de çook özledim.
azimliyim gelcem bu sene yanınıza:)))

Anonymous dedi ki...

.ben noluyorum?????

SUP

Selena dedi ki...

dış kapının mandalı?:PpP

canım aynı yerde değil misiniz? ikinizi birden görmeye gelcem inşallah... şu ES bana para verirse:DDD

Anonymous dedi ki...

gel gel bizi SF ve LA e gotur, rehberlik yap bize...
uzaklardaki kil