Sayfalar

14 Aralık 2010 Salı

Nerde kalmıştık?

Garip bir ruh halindeyim son zamanlarda. aslında huzurluyum bir nebze. zorlamıyorum hiçbir şeyi. bazen 1-2 arkadaşla buluşup bişeyler yapıyorum, yoksa evde oturup tv izleyip bilgisayarda oyun oynuyorum. pinek yapıyorum.
iş görüşmesi yapıyorum bir yandan. gerim gerim gerilmiş durumdayım eş zamanlı olarak. görüştüğüm pozisyonlardan birisi ankara'da. dönmek isteyip istemediğimden de emin değilim. bu kadar stres yaptığımı ancak görüşme öncesi ve sonrasında uykusuz geçen geceler neticesinde algıladım.
sonra, dün bir toplantım vardı ankarada, pazardan gittim ben de. ilk karı gördüm:) bembeyaz, karı ne kadar sevdiğimi bir kez daha farkettim. huzur rengi sanırım benim için. gitmişken ankaranın aslında o kadar ürkütücü olmadığını farkettim yeniden. sevdiklerim orda, bildiğim bir şehir...

4 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

ama ama...hani buraya da bakacaktin...snifff

Selim Karakaya dedi ki...

bir şey mi dedin bize? hani sevdiklerim orada demişsin ya? kehkeh:)

MsPiggy dedi ki...

pardon tanışıyor muyduk?:))))

MsPiggy dedi ki...

bezenim greencard'i bekliyorum. bu sene bana çıkacak da:PpP