Sayfalar

30 Haziran 2011 Perşembe

operation minutes

kaç gündür unutmadan şunları yazayım diyorum.
yatak/sedye ile indirdiler aşağıya. çok zevksiz. aynı filmlerdeki gibi. kafanın üstünden yuvarlak lambalar akıyor vs. sonra damardan bişey verdiler. güya anestezi öncesi hazırlık bilmemnesiymiş. ama sanırım has be has kendisiydi. sonra içeri aldılar, tavanda ışıklar vs. o sırada hayal meyal ablamı gördüm. beni hatırlayacak mı derken kaymışım.
uyanma fazı daha eğlenceli. rüyadan uyanır gibi. hayal meyal boğazımdan tüpü çektiklerini anımsıyorum. sonra hemen oksijen maskesi taktılar. bir yandan uyandırıyorlar. başımda hiç yoksa 5 kişi. her biri bir ağızdan konuşuyor. ağrın var mı dediler. ağrı mı ne ağrısı derken neden bahsettiklerini anladım. 1-10 arası derecelendir: 6 falan sanırım. hemen ağrıkesici yaptılar. ya da her neyse. önce 50, sonra 20 daha. sonra sanırım 100e tamamladılar. ardından odama çıkardılar: coming thru:))

2 yorum:

Bilge dedi ki...

Hani beyaz isigi gormedin mi? icine dogru dusmedin mi? yesil cayirlar nerde?

bi de ablam beni hatirlayacak mi derken? ne demek?

Acikla litfen bunlari. Ameliyat olmak isteyen genclere tavsiyelerin neler?

MsPiggy dedi ki...

ablam dedi "beni hatırlayacak mı" diye. yani geldiğini. narkoz altında olduğum için:)))

ışık mışık yok abi. ama narkoz uykusu kesin süper bişey. ne uyuduğunu anlıyorsun ne uyandığını. küçük ölüm gibi bişey olsa gerek:))