Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

Rezilligin daniskasi

Cuma gunu gecici olarak bana ofisin arabasini verdiler. Benimkisinin gelmesine bir sure var daha. Once renk sececekmisim vs. Neyse cuma aldim gittim. Bende bir heyecan bir heyecan. Boole kiyamiyorum ki kullanayim aleti.
Sonra cts sabah eve gidicem ki temizlik ve yerlesim yapilsin. Ciktim kuzenlerden bindim arabaya, allah allah el freni isigi yaniyor. Lan bu aletin freni nerde ki ben ne zaman cektim bunu. Saga bak sola bak, orayi kurcala, yok. Bi 10 dakika arabada cebellestim, internetten aradim, bulamadim. Bu arada eve kadin gelicek gec kaliyorum onun panigi de var. Sonra selim'i aradim. Yazik o da uyuyormus. Sonra artik ofisin simdiki mudurunu aradim caresiz bir sekilde. Adam kahkahayi basti tabi duyunca. Dusunsenize sabahin 8:30unda hem de cts sabahi tipin teki bu arabanin el freni nerede diye ariyor!!!!
Neyse meger orada bir kol vardi, kaputtur diye ellememistim. O imis!
Oyle iste, gormemisin modunda :p

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Yorum yazdim ama cikmamis sanirim. Yeni isin hayirli olsun demistim. Neler oluyor, ne tasinmasi bu arada. Sehir mi degisti, semt mi?
İmza
Fiitarihinden M.

MsPiggy dedi ki...

yaşıyosunnnnnn:)))
ankara'ya geri döndüm ben geçen hafta itibariyle... kürkçü dükkanı olayı:)

Adsız dedi ki...

Oranin daha hayirli oldugunu en basindan soylemistim degil mi:)) Sevindim bu habere.. Beni sorarsan yikilmadim ayaktayim. Huzur guzel. mailleselim :)

MsPiggy dedi ki...

söz dilerim ben:P
benim kelebek aktif hala. yolla bir mail.

MsPiggy dedi ki...

dilerim derken dinlerim:)

Adsız dedi ki...

Sen Tanrinin sevgili evladisin:)) yolun acik bundan boyle önün ferah:)) icimden oyle soylemek gecti nedense. Bana alfigin yeni maili aktiflestirelim

MsPiggy dedi ki...

:))) tamam
Adres eskisinin yahoo'lusu
Pw: qwert123

Adsız dedi ki...

İlk firsatta!

Adsız dedi ki...

Yazmadim diye kizma! Adreslerin hepsini unuttum biliyorsun:( sen kisa bir mail at bende senin adresini goreyim. Yollasam nereye yollayacagim :))
İmza
Erken Alzheimer

MsPiggy dedi ki...

gönderdim gönderdim... de sen mailine baktın mı? kendi adresini anımsıyorsun di mi?:))))

Adsız dedi ki...

Hatirladim:) 2 mail attim.