Sayfalar

17 Ekim 2006 Salı

The Selector...

Dün akşam sevgili Selim'in önayak olması ile bir partiye katıldık. Parti "The Selector"un launch partisi. Tabi şimdi tek başına sap sap dikilmek olmaz, sağolsun Gülsün'cüm de beni yalnız bırakmadı.

Parti Tunus'taki NewCastle üstünde konuşlanmış olan Gate66'daydı. Valla daha önce hiç gitmemiştim ama hoş gidilesi bir yermiş. Ortam normalde de böyle miydi bilmiyorum ama dün akşam gayet güzeldi. Organizasyonu yapanlar (bkz. Selim ve arkadaşları) gayet güzel iş çıkarmışlar. Neyse biz gittik, barda konuşlandık. Etrafta insan sayısı artmaya başladı. Müzikler gayet hoş. Bir yandan ikramlardan faydalanırken diğer yandan müzikle salınıyoruz. Sonra nihayet açılışı yaptılar. Biz de ögrendik neymiş. The Selector bir adet radyo programi. UK listelerini ve yeni çıkan grupları dinleyebileceğimiz bir program. Nerde mi? bakınız Radyo Mydonose. Artık her pazartesi 22:00 - 24:00 arası dinliycez:)

Neyse ne diyordum. Birara Gülsün'ün yanına bir çift gelip bardan içki aldı. Ben orda dumur vaziyetinde çocuğa kitlendim. Gülsün'ü çok yakışıklı olduğuna ikna edemedim ama ben gözlerine çarpıldım çocuğun:D Gülsün ne derse desin bence gayet hoş biriydi.

Sonuçta biz 1 saat felan kalır çıkarız derken 2 saati aşmışız. Saat 22:30'u geçerken (e yaşlıyız dedik ya, herhal erken gittik. ama zaten parti de 20:30 da başlamıştı) ayrıldık. Ayrılırken de eli boş yollamadılar bizi, şirin kupa, şapka vs. ve hatta USB diskimiz oldu:) Artık programi dinlemek boynumuzun borcu:)

Bu arada ayrılırken de bir alt kattaki Quayside'a şöyle bir göz attık. Kesinlikle o da gidilesi görünüyor.

Ah bir zengin olsam...

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

biz o kadar uğraşalım, didinelim, süper organizasyon yapalım, sne git orada "herif yakışıklı mıydı, onu tartıştık" diye noktayı koy!!!
bravo diyorum size selen hanım!!!