Sayfalar

16 Şubat 2007 Cuma

Hirsiz (breaking and entering)

Sevgilisi olmayan bir grup kiz sevgililer gununde ne yapar? tabi ki sinemaya gider. Gunun talihli filmi turkce adi ile hirsizdi. Will ve Sandy'nin ofisleri tam acilis gecesi soyuldu. Soyanlar da binalarin tepesinde korkusuzca kosan Miro adli gocmen ve akrabalari. Will ve Sandy soyulan esyalari tekrar temin edince yine ayni cete tarafindan soyuluyorlar. Bu arada Will'in evde sorunlari var. Bir yandan bu sorunlar isleniyor filmde. Will ve Sandy tekrar soyulma riskina karsi is yerlerini gozetlemeye basliyorlar ve Will yine bir gozetleme sirasinda Miro'yu gorup takip ediyor. Miro tam eve girmek uzereyken annesi geliyor ve Will onlarla daha once karsilastiklarini farkediyor. Terzi olan anneden de etkilenmis olsa gerek ki kapida yazan tlf numarasini alip gidiyor. Sonra ceket diktirme bahanesi ile evlerine gidiyor. Derken aralarinda bir yakinlasma basliyor. Will cocugu ele vermiyor vs.

Aslinda film son derece agir bir sekilde ilerliyor. Izleyenlerin bir cogunun ici bayildi sanirsam. Ama ben enteresan bir sekilde begendim filmi. Will'in kargasasi, arayisi... film ama bana olasi geldi. ne bileyim...

Ha bir de Miro... cok begendim ben cocugu. Cok guzel bir cocuk. Rafi Gavron'mus adi. Kendisini izlemeye devam edicez:)

0 yorum: