Sayfalar

6 Nisan 2007 Cuma

Ivır zıvır...

Ne zamandır yazmamışım, boşluk doldurayım dedim.

Kutlu doğum haftası ile ilgili kutlamalar sonunda bitti. Gerci 3-4 gün sonra bitmişti aslında:) Ancak gelen çiçeklerden bazıları hala hayatta, bu da bana kutlamaları devam ettirme ruhunu veriyor:D

Once gerçek dg yemeğinden nadide bir enstantane. Can Bey bize kavalyelik yaptı:)


Cts üniversite tayfamla klasik Magellan yemeği yaptık. Sonra bana üzerinde havai fişekler olan pasta getirdiler. Bir ihtişam, bir şaşa anlatamam. Aslında çok da utandım yani:) Neyse yemek çıkışı eve gidesimiz gelmediği için Aslı ve Hüseyin'le diğer doğumgününe gittik (Aslı'nın başka bir arkadaşı). Saat 1'e kadar Koru North'da hopladık. Ama hopladığımız şarkıları sorsanız, bizim ortaokul-lise zamanı, brother louie mi istersiniz, milli vanilli mi yoksa bad boys blue mu... tam nostalji idi:)

Pazar yine Magellanda Banu'nun doğumgününü kutladık. Bu sefer yemek diil brunch idi. Başarılı bir brunch olduguna karar verdik.

Mmm, haftanın geri kalanı sakin geçti. Dün aksam spor çıkışı ODTU Uptown'a gittim. Burak ve arkadaşları ordaydı.

Bu arada spor dedim aklıma geldi. Dün baktim 4 ayda 40 kez gitmişim. Maliyet iyice azalti hehehe:D

0 yorum: