Sayfalar

26 Nisan 2007 Perşembe

Şaka gibi:)

Geçen hafta perşembe uyuyakaldığım için (%90 zamanda olduğu gibi) işe geç kalmış bir şekilde yola çıktım. saat nerdeyse 9:30. o sırada da radyoda (modern sabahlar) yarışma programı var. ben de duramadım ve aradım. Konu da müzisyen veya müzikle ilgili filmler. Neyse canlı yayına aldılar beni. Ne yapıyorsun? dediler, ben de geç kaldığımı, işe gitmek için yolda olduğumu söyledim. Tabi saatin 9:30 olması itibariyle dehşete düştüler. Hele mesainin 8:30 da başladığını duyunca olay koptu. Bahanemi sordular, ben de "yok, uyuya kaldım" dedim. Bahane üzerine bi ton geyik döndü. sen şimdi filme de geç gidersen almazlar dediler vs. Sonra öğrendim ki davetiyeyi ben kazanmışım. Hatta verirken de "selen'e verelim" "ama o geç kalır" "yok söz verdi, kalmayacak" muhabbeti dönmüş. Bu arada film Kızılay Büyülüfener'de ve cuma günü saat 17'de. mesai saatinde filme mi gidilir demeyin, olabilir. neyse ben de oda arkadaşıma lakayt devlet memurları olarak beraber gidelim dedim. Cuma günü biz hazırlandık felan fakat şansa bakın ki saat 15:30 sularında oda arkadaşımın misafiri geldi ve adam 16:35 sularında anca gitti. bizim toplarlanıp cıkmamız 5 dakika daha aldı. Arabayı mı alsak taksi mi derken önce arabayı aldık sonra yetişemeyiz diye onu bırakıp taksiye bindik fekat sinemaya vardığımızda saat 17:10 idi ve bizi içeri almadılar!!! O kadar güldüm ki anlatamam. Pazartesi programı arayıp haber verecektim ama Selim o görevi üstlendi. Artık aradı mı bilmem:)

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

aramak ne kelime, yarın fahir'le buluşuyoruz, aynen anlatırım daha güzel olur:)))