Sayfalar

23 Mayıs 2007 Çarşamba

Eymir ve Bagevi

Gectigimiz pazar kahvalti yapacak ama kahvalti yaparken de yayilip gazete felan okuyacak bir mekan ariyorduk ki Banu sagolsun Eymir kiyisindaki Bag evi'ni tavsiye etti. Once yolu bulmakta zorlanmakla birlikte taksici amca benim park yeri sandigim yoldan donmemiz gerektigini soyleyince cok kolay bulduk mekani. (yalniz bu noktada gole girerken kapida gorevli amcanin yok stickerin yok, alamam gibi geyiklerini atlayamayacagim) neyse amcami razi ettikten sonra mekana ulastik. Amanin o ne kalabalik. Colugunu cocugunu pilisini pirtisini kapan gelmis.

Ben rezervasyonu cts aksami yapmistim. Konustugum hatun kisi gec aradigim icin iskele veya cardakta yer kalmadigini soyledi. ben de kos kos peki dedim. Ama oraya vardigimizda gorevli amcaya sirinlik yapip iskelede yer kaptik hemen.

Ankara icin inanilmasi guc bir mekan... Su kenarinda, etrafta yesillikler olan bir doga alani. Kahvalti cok ama cok vasat olmakla birlikte ortama fit oluveriyor insan. Gunes olmasina ragmen ruzgar sayesinde bunalmiyorsun. Ancak yine ayni ruzgardan dolayi yandigini da anlamiyorsun (kanit pespembe olan kollarimdir)!!!

Gol kenarinda semaverden cay yudumlamanin keyfi gibisi var midir? hele sonrasinda gazeteleri kucaklayip cimenlere serilen battaniyeye yayilmak gibisi? Bir yandan cimlerde yuvarlanip gazete okuduk bir yandan da Ankara'da gol keyfi yasadik.

Cok guzel bir pazar gunuydu, hic bitsin istemedim... ama her guzel sey gibi onun da bir sonu vardi...

0 yorum: