Sayfalar

9 Mayıs 2008 Cuma

Türk mü, yabancı mı?

Öğlen yemeği dönüşü asansöre Z0 dan binmek tam bir kabus. Ancak yüzsüzlük edip aşağıya gidene binersen odaya makul bir zamanda ulaşma şansın oluyor. Hadi bugün yüzsüzlük etmeyeyim diyerek 2-3 asasörü es geçtim. Bu arada bekleyen sayısı 10 falan oldu. Bir tane de mavi gözlü yabancı görünümlü hoş bir bey var. Türk mü yabancı mı pek anlaşılmıyor. Neyse ben konu üzerinde düşünürken aşağı yönde bir asansör geldi. ben de "ee başlarım" diyerek yöneldim. Baktım 5-6 kişi daha bindi. Yeterli kalabalık olursa çevirme şansımız da var. Ancak bu şahıs ve beraberindeki 1-2 kişi daha bekliyor. Ben de yabancı olduklarını varsayarak "you can come as well" dedim. adamlar tepki göstermeyince türk olduklarını dehşetle farkedip hemen çevirdim ve "ee yukarı dönebilir, binin isterseniz" dedim. Öyle olunca bekleyen herkes asansöre yöneldi. asansörde yeterli ağırlık oluşunca döndü. Kat numaralarını sordum. Tek tek basıyorum. Biri "hizmet süper" dedi ama ben utancımdan dönemiyorum bile. Sonra biri "e tip müsait olunca yabancı sanılması normal" yorumu yaptı. Meğer bunlar grupmuş. Ben de "ne biliyim, tepki göstermediniz" falan oldum. "Nasıl döndürdünüz? vs" ortamda geyik dönüyo, bir yandan laf yetiştiriyorum ama hala sadece önüme bakıyorum. Neyse 10 da indiler de yüzümü yerden kaldırabildim:)
Moral of the day: her gördüğün mavi gözlü gavur tipli adam yabancı olmak zorunda diil!

0 yorum: