Sayfalar

18 Haziran 2008 Çarşamba

İstanbul 1-2-3

Haftasonu İstanbul'a kaçtım. Hazır enişte de orda. Baktım bensiz bensiz geziyo, benim neyim eksik oldum.
Klasik cuma akşamında otobüse atladım. Yol boyu dizi izleye izleye gittim İstanbul'a. Bu arada öğrendim ki deluxelerde priz de varmış. Orta kapıya yakın oturursan ulaşabiliyorsun. Artık pilim bitince ortada kalmıycam:)
Cts enişte ile o alışveriş merkezi senin bu alışveriş merkezi benim gezip kendisine güneş gözlüğü baktık. Güzel bir tane de aldık. Akşam da önce nişantaşı sonra Taksim. Ama taksime vardığımızda ben tükenmiş ve lensler de başıtı çok ağrıtmış olduğu için mızıdım ve 1 gibi eve döndük.
Pazar sabahı yapmış olduğum bir taktik hatasının bedelini ödedim. Cts dolanırken cem yılmaz'ın dvd'sini almıştım. Pazar kalkınca onu izlemeye başladık. Tahminimden uzunmuş. Saat 3 olduğunda yarısına felan anca varmıştık!!! Ben de isyan edip sürükledim Murat'ı dışarıya. İstanbul'da pazar günü evde dvd mi izlenir canım... Sürükledim de noldu, beraber Bağdat caddesine gittik, varmamız zaten 4 küsür. hadi buraya gelmişken amcalara uğrayalım, aaa saat 6.30 hadi servise... Pek bişey anlamadım yani. denizi de köprüden geçerken gördüm resmen.
Neyse bir daha ki sefere işşallah...

0 yorum: