Sayfalar

23 Temmuz 2008 Çarşamba

Kuki'deki çıtır tavuk

Geçen hafta Özge'yle Cepa'ya gittik. Ben Ege'ye tekmelik sözü vermiştim, onu alıcam. Hedef belli olunca işimizi hemen halledip yemek katına çıktık. Ne yesek, nerde yesek derken Özge birden Kuki'yi işaret etti. Ben de severim orayı. Oturduk hemen. Menü'de birbirinden güzel yemek var. Ben yalanarak bir şekilde hepsini eliyorum. En sonunda çıtır tavuklu bir yemek ilişti gözüme. İçinde patates kızartması var ama rica ettim sebzeye çevirdiler. Önce zeytinyağı ve birbirinden güzel ekmekler geldi. Ben acıklı gözlerle bakarken Özge süpürdü hepsini:(
Az sonra yemekler geldi. Ben daha tabağa bakarken mest oldum. Uzun zamandır bu kadar lezzetli yemek yememiştim. Tavukları cornflakesli biseylere bulayıp kızartmışlar. 7-8 parça tavuk. Bunlar kocaman bir sebze tepesinin üzerine çadır kurmuş! (şu anda fotoğrafını çekmediğime bin pişmanım), yanında hardal sos var ama ben hardal sevmediğim için direk kenara ittim. Yemeği kendimden geçmiş bir şekilde yedim. Aslına bakarsanız 2 kişi rahat doyar ama ben de nede olsa 2 kişi sayılırım. Bu arada sebzeler de çok lezzetliydi. Nasıl pişirdilerse artık... süper tatmin edici bir yemek oldu. Bir daha gidersem yemeden önce kesin resmini çekip ölümsüzleştiricem:)

0 yorum: