Sayfalar

22 Eylül 2008 Pazartesi

Püsküllü bağyan

Şimdi ben sabahları hep aynı otobüsle geçiyorum ya karşıya; benim gibi yolculuk eden bilimum insan var. Bunlardan bir tanesi de benim gibi etrafa ilgisiz ve dikkatsiz birinin bile dikkatini çekmeyi başardı. Yok kadının öyle ahım şahım bir özelliği yok. Sadece kafasına taktığı toka bi değişik. Geçtiğimiz günler boyunca böyle püskül püskül rengarenk bir lastik toka takıyordu. Rengarenk ve püsküllü olması sebebiyle de benim dikkatimi çekti. Ama hep aynı toka. Başka taktıysa da o gün farketmemişimdir kadını. Neyse, bugün baktım yine önümde oturuyor, tokanın tipi aynı ama bu sefer mor. Vaay dedim ablam koleksiyon olayına girmiş. Demek tokayı sevmiş. Sonra inerken farkettim bugüm mor giyinmiş, tokayı da ona uydurmuş:)
Bu arada millete laf ediyorum sanmayın benim durum da pek iç açıcı değil. Mevsimlikleri henüz getirmediğim için lahana formatında dolanıyorum. Daha da kötüsü kapalı olan yegane ayakkabım spor olanlar. Böyle alakasız kıyafetlerin altında spor ayakkabılarla dolanıyorum ortalıkta!! kıroyum ben kıroyum, kıroyum:))))

1 yorum:

papilo dedi ki...

Nereden almis o tokalari, bir dahaki sefere cekinme sor!...