Sayfalar

19 Ekim 2009 Pazartesi

İlk ders

Cumartesi TEGV kapsamında ilk ders etkinliğim vardı. Korka korka gittim resmen. Güya biraz erken gittim ki kitap falan karıştırayım. 7. sınıflar matematikte ne işliyor bilmiyorum. Bir gittim ne kitap var ne başka bişey. Dehşet içinde kaldım orda. Neyse hadi tanışma faslı olur, çocuklara sorarım vs diye girdik sınıfa. Ortam tam bir ders ortamı, yazı tahtası ve masalar var. Allahım ben resmen örtmenlik yapıcam burda. Sınıfta ise 17 öğrenci!!! Sanırım velilerden rağbet gören bir konu. Önce tanıştık, top ata tuta. Sonra derse başladık. Açıları işliyorlarmış, yirmi küsür yıl geriye gidip çağırdım aklımda ne kaldıysa. İç açılar, dış açılar, iç ters dış ters vs. birkaç örnek yaratmaya çalıştım ama hepsi birbirinin aynı ve ben biraz türettikçe çocukların kafası karışıyor. peki dedim bu seferlik oyunla bitirelim dersi.
Haftaya fen de anlatır mısın dediler, ok dedim ama hiçbir fikrim yok. Gidip fen kitabı bulmam lazım. Allahım ben neye bulaştım böyle meee!!!

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

ayyyyyy çok güzel allahım yarabbimmm.. Özlemişim...

İnternetten müfredata bak gitmeden önce...

7'ler statik enerji, elektrik filan işliyor hatırladığım kadarıyla..

Öperim... örtmenim

O yıldızlar bu çoxukların şerefine parlıyor olmasın :))))))))))
SUP

Selena dedi ki...

yav müfredat değişmiş, bulamıyorum kitap neyin sinir olmuş durumdayım:(

Anonymous dedi ki...

çocuklara söyle onlar getirsin kitaplarını :))

SUP

papilo dedi ki...

bosverin gen bilgisini de, ben size dans ogreteyim de, bir de nasil king oynanir falan, goreyim seni!