Sayfalar

9 Aralık 2009 Çarşamba

Nedendir...

İçimde bir huzursuzluk var bugün neden bilmiyorum. Sanki kötü bişeyler olacakmış gibime geliyor... Şu salak adam çok huzurumu kaçırdı, eski huzursuz günler geldi aklıma, belki onun etkisi, bilmiyorum... Eskiden de eve giderken 'bakalım bugün ne maraza çıkacak' diye stres olur, resmen ayaklarım geri geri giderdi. Şimdi de benzer bir psikolojiye büründüm... Gerçi dün akşam sakindi, ses çıkmadı. Ama heran çıktı çıkacak psikolojisi bile insanı yormaya yetiyor sanırım.
Üzerine işler de biraz yoğun ve stresli. Kaçış noktası bulamadım sanırım kendime:) Neyse bu da geçer, olumlu yönden bakmak lazım. Ya da hayatımdaki olumlu duyguları ön plana çıkarmak lazım:) Think pozitive:)

5 yorum:

sevim dedi ki...

aaaaa bukadar da karamsar olunmaz ki canımmm..Sen yaratıcı bir insansın bak yeni yıl yaklaşıyor planların hazır mı?

Selena dedi ki...

:)))) teşekkür ederim, gülümsettin valla:)
birbirinden güzel yılbaşı alternatifleri var olmasına da... cenevre gezisi beni feci batırmış:(

Anonymous dedi ki...

o adamdan bi şey olmaz yaw, kapını kapatıp otursun evinde.. bizim (benden büyük bi torunu olan) bi yan komşu vardı, herkesten makas alırdı..

(çocukluk travmalarımdan birini anlattığım için isim vermek istemedim şimdi, hehe )

Selim Karakaya dedi ki...

Think "pozitive", but write "positive"!:)

Selena dedi ki...

zevzek!!!