Sayfalar

31 Ağustos 2006 Perşembe

30 Agustos törenlerle kutlandı...

Dun 30 Agustos.. Malum Zafer Bayrami. ancak biz giderek duyarsizlasan bir toplum olarak bunu bayram degil de "yasasin tatil" olarak degerlendiriyoruz... sonucta dun de bir tatil gunuydu cogumuz icin...

eeee, evet tatil gununde neler yapilir? valla ben Kara ailesinin davetlisi olarak babişkonun evinde mangala partisindeydim. sirf bloguma koyayim diye resimler bile cektim ama sonra makinayi orda unutup eve geldim!!!! neyse sonra post ederim.

ne diyordum. oglen 3 muydu neydi gittik iste. bizimkiler olayi asmis, tavugun yanisira sosis ve sucuk olayina da girmisler... ben de guya rejimdeyim. iyi ki rejimdeydim, olmasan kac ton yerdim merak ediyorum. herneyse Arda ailesinin gelmesi ile sofraya oturduk (sonra bkz resimler). ben dedim ya tatil rehaveti, tam misafir modundaydim. garibim simay yapti bugun getir goturu. heheh keyifli oluyormus vesselam.

sonra biz muhabbet ederken veletle oyun oynadi. bazen diyorum su PS2'yi nerden aldim. adam basindan kalkmiyor. neyse onlar oyun oynadi biz muhabbet / dedikodu yaptik. bol bol Voldemort'un kulaklarini cinlattik vs.

bir de baktik aksam olmus, sivriler ortaya cikmis. mecburen iceri girdik ve hatta ardindan da eve donduk. aman keske seyredecek bisey olsaydi tv'de... zaplamaktan helak olup careyi uyumakta (sicaktan debelenmekte) buldum. nokta.

0 yorum: