Sayfalar

21 Ağustos 2006 Pazartesi

Ben geldiiim

Selamin hello millet,

baktim artik gundemin ve teknolojinin cok gerisinde kaliyoruz. dedim ki kendi kendime, "hey selen, silkin ve kendine gel"... aslinda daha farkli oldu. selim sagolsun habire "bezenler sunu yapmis, bloguna bunu yazmis" deyince kiskandim ve dedim ki "benim neyim eksik?" cevap basit: blogum. o yuzden ben de buldum bir dene.

ups, tlf geldi. ben yemeee gidiyorum

....

Evet, nerde kalmistik? ben yemek olayini bitirdim de su blog olayini tam anlamis diilim. acaba sevgili arkadaslarimin bloglarina nasil link veriliyor. onu arastirip bulmam lazim once... sonra ben yine size donerim.

ay bu is cok eglenceli olacak hehehe

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

hoş geldin:))

araştırarak öğreneceksin herşeyi, öyle hazıra konmak yok!!!!

Adil Hindistan dedi ki...

Zor bir sey degil Selen'cim... www.blogger.coma logon olduktan sonra, sitenin linkine ya da "Change Settings" butonuna tikla,
- Template tab ina gec...
- Edit Current pencerisinin altinda template code unu goreceksin.
- Mouse'la code'un oldugu pencereye tikla ve CTRL+A ya basarak tamamini isaretle, sonra CTRL+C ile clipboard'a kopyala
- Notepad'i acip, CTRL+V ile paste et.

Notepad'da Links yazili bolumu bulman gerekecek:
<MainOrArchivePage>
<h2 class="sidebar-title">Links</h2>
gibi bir seydir...
<ul> yazan bolumun hemen altina ekleyebilirsin linklerini.
Ornek
<li><a href="http://sc0ri0n.blogspot.com">My Blog in English</a></li>

HTML code'u dogru cikacak mi bilmiyorum, <> isaretlerini encode etmeye calistim ama :)

Benim yazdiklarimdan bir sey anlamadiysan aha suraya bir bak:
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=41427&topic=8920

Bezen Hindistan dedi ki...

oooo aman efenim kimler gelmis cistak cistak:)) Selimcim takdir ve tebriklerimi gonderiyorum Selenimi blog acmaya ikna ettigin icin. Sevindirik oldum hehe:)

Selim Karakaya dedi ki...

bezencim "herkes burada, çabuk sen de gel" deyince direnemedi fazla:)