Sayfalar

22 Ağustos 2006 Salı

Alelade bir sali sabahi

Bugun surunerek kalktim yataktan. Guya 6 da kalkip yuruyuse gidecektim. nerdeee, once her 15-20 dakkada bir sonra her 3-5 dakkada bir saate bakarak 8:30 ettim zamani. isin komigi benim mesai 8:30 da baslar!!! dedim ya surunerek kalktim iste. 35 dakkada anca hazirlanip geldim ise. hala gozu acik uyuyorum.

aksam selim'le bulustuk. bana zorla mocha frappucina icirip rejimimi bozdurdu. sabah tartida da gordum sonucunu. hep selim'in yuzunden!!! ya icersin dedi ya da bir daha beni goremezsin:(severim bilirsiniz keratayi, kiramadim ben de:))) sonuc: rejim bitene kadar sosyal hayat rafa kalkmalidir.

ha bi de benle dalga gecti. dedim link nasil konuyo? anlatmam, kendin bul dedi. o yuzden boyle kuru kuru yazmak zorunda kaliyorum ben de. ama ahdettim. en kisa zamanda ogrenip link de koyacagim foto da:)

Foto kolaymis. buyrun bakalim:

Batu Bey:


Bu benim Esin'imin bidigi Batu. ne sirin di mi? kendileri henuz 2.5 aylik olup yakında adda gidecek:( gerci Selen ABLA'sının kucaginda biraz suratsiz bakmis ama gene de cok sirin bir velet. son eglencemiz kendisi olup arada gidip minciklanmaktadir. Tabi isin sirri agladigi anda annesine teslim etmekte:) diyorum ya, arkadaslarimin cocuklarini cok seviyorum. bana sadece eglence kismi kaliyor:)

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

kucuk hanim, herseyin sucunu bana atmayin lutfen!!! bilmemkac tane tvuk sisi ustune doke doke yiyen ben diilim sanirim!!!
hehe::)

Adil Hindistan dedi ki...

aloo profile'inda gender'in male diyor. Ne is?

Adil Hindistan dedi ki...

yaw o kadar da uzun uzun yazdik, tik yok :)

Selim Karakaya dedi ki...

bak hem "male", hem de yazılanları ciddiye almıyor!!!

hem ayrıca blog dünyasında adil'i kızdırırsan başın açok iş açılır, benden söylemesi...:)