Sayfalar

20 Mart 2007 Salı

...

1 haftadir yazmamisim. Neler yaptim o bir haftada diye dusundum ama aklima cok bisey gelmiyor.

Pazar gunu babami ve ablamlari surukleyerek Leonardo'nun sergisine goturdum. Ben ilk geldigi gun gitmis ve elimi kolumu sallayarak istedigim gibi gezmistim. Ama bu sefer uzuuun bi kuyruk bizi bekliyordu bizde onu 1.5 saat kadar bekledik. E haliyle kuyruk bu kadar uzun olunca sergiyi de bir sistematige oturtmuslar, gorevlilere de diyaloglarini (pardon sadece anlattiklarina gore monolog olsa gerek) ezberletmisler, motor gibi anlatip yandakine geciriyorlardi. 'bu da palet, adam yapmis, hadi hop yandakine... bit bit bit... hadi hop su grubuna...' derken 20-25 dakkada sergiyi gezdirip bitirdiler. Cem Yilmazin anlattigi gibi: buyrun bu sergimiz, hoop bizde gezilmisi var:)

Sanirim son haftanin en kaydadeger olayi buymus. aklima baska bisey gelmiyo:)

Bi de cts aksami Gulden'le Mutlu'ya gittik. Gulden Dora'yi goturdu ben de Ege'yi. Gerci Ege artik dana kadar oldugu icin azamadi ama Dora ve Sarp Derin bir eglendiler gormeniz lazimdi. Ciglik cigliga kosturdular ortalikta. Sonuc: sanirim ben bir muddet daha cocuk istememeye devam edecegim:)

0 yorum: