Sayfalar

14 Ağustos 2007 Salı

Ev alma komşu al

Dün gece saat 12 sularında yattığımda ilerleyen saatlerde küfür dağarcığımın bu kadar gelişeceğini bilmiyordum tabi. Netekim muhtemelen 2 sularında sıcaktan tilki uykusu moduna geçmiş olan uykum bir mırıltı ile bölündü. Ne olduğunu anlamak için kulak kabarttığımda muhtemelen yan apartmanda bir amcanın mırıl mırıl ana avrat dümdüz gittiğini farkettim ama öyle böyle değil. Adam duruyo duruyo yeniden başlıyo. Birileriyle telefonda falan konuşuyordu sanırım. Küfürün bini bi para. Küfür dağarcığım bayağı genişlemekle birlikte çok da rahatsız oldum. Önce duymamaya çalıştım ama o sessizlikte duymamak mümkün değil, sonra acaba ikaz etsem mi diye düşündüm ama bir yandan da tırstım. Zaten yalnız yaşıyorum, beladır felan hiç bulaşmayayım dedim. Polisi arasam bizim polis böyle şeyleri kayle almaz ve muhtemelen gene bir önceki şık devreye girer. En son çareyi bu sıcakta pencereyi kapamakta buldum. Neyse allahtan sesler duyulmaz oldu da uyuyabildim.

Düşündüm de benim yan apartman hep problemli. 1-2 ay kadar önce de gecenin bir yarısında (yine 2 falandı) terasda alem yapan gençler (arada toplanıp bayağı bir eğleniyorlar - valla gözüm kalmıyo:P) olayı abartıp teybe Ibo koyup sesini açmışlardı. Pencereyi açıp "yuh artık" diye bağırmak istemiştim ama sonra ilk ve tek iletişimimin bu şekilde olmaması için ya sabır diyerek yatakta debelenmeye devam etmiştim.

0 yorum: