Sayfalar

13 Ağustos 2007 Pazartesi

Harry Potter

Nihayet cuma gecesi (ya da cts sabahi) 4'e kadar oturup Harry Potter'in son kitabini bitirdim. The Deathly Hallows... Ilk 6 kitabin heyecani ile oturmustum basina. Malum yuzduk yuzduk kuyruguna geldik, olaylar nasil gelisecek, klasik mutlu son mu olacak yoksa farkli bir sonuc mu islenecek merakiyla nasil okudugumu anlamadim kitabi. Gerci saat ilerledikce okudugumu da tam anladim denemez. Hatta bitirme hevesi ile anlamadigimi farkettigim halde ilerlemeye devam ettigim yerler oldu. Bitirip kapattigimda bir oh cektim, uyumaya basladim. Simdi aklima takilan ve hala anlamadigim yerleri tekrar okumayi planliyorum. Ya da turkcesinin cikmasini da bekleyebilirim.
Ama simdi ben hevesle neyi bekliycem??? Yillardir bir gidim ilerleyemedigim 'The Wheel of Time" sagasinin 12. kitabini mi???
Bu arada cts gecesi de 5. filme gittim. Film bana cok kisa geldi. Kitabi cok detayli hatirlamiyordum ama film daha da bir ozet gecmis. Umarim bundan sonraki filmler daha uzun ve detayli olur. Yoksa guzelim hikayeye yazik olacak.
PS: Bi de Burak adami film esnasinda `Hayri siimdi gel` diye sarki doladi dilime... Hala tekrarliyorum:(

0 yorum: