Sayfalar

28 Ağustos 2008 Perşembe

Eşeğim ben:)

Şu son 1-2 hafta bana sen ne kadar iyi niyetliysen ve alttan alırsan tepene o kadar binerler gerçeğini birkez daha kanıtladı.
Kurumdan istifa ediyorum, son güne kadar çalışıyorum ama onların buyurduğu değil de kendi istediğim tarihte ayrıldığım için benden kötüsü yok. Hayatımı onlar yaşıyacak ya:) Ha bi de ülkesini, kurumunu tek seven onlar, tek çalışan onlar, biz yunan evladıyız, işe yan gelip yatmaya, devlette havadan para kazanıp sömürmeye geliyoruz.
Müsteşar veda ederken ne kadar onore edici şeyler söylüyor, olaya nasıl bakıyor, bizimkiler nasıl bakıyor... arada dağlar kadar fark var! Biri özelde de faydalı olacağınıza inanıyorum, devlete millete hizmet her şekilde olur derken diğeri kendi sığ penceresinden bakmaya devam ediyor.
Siz siz olun size gösterilen töleranslardan haberdar olun. Mesela benim babamın çiftliği olan SGK'da çalışmam bunlardan birisiymiş. Hani ben SGK'ya kimsenin onayı olmadan kendi kafama göre gittim ya. Bir sabah uyandım, ya ben bugün Hazinede değil de SGK'da çalışayım, amaaan dedim. Oraya gidip gelmeye başladım. Üstelik SGK benim babama ait. Direk ona hizmet ediyorum yani. Kim o da kamu görevi diyorsa külliyen yalan diyor benden size söylemesi. Babamın o benim. Hatta şimdi babam ölünce bana miras kaldı. Artık SGK benim:)
Ne diyordum, ha evet, ben ne kadar utanmaz ve bencil bir insanım ki babamın çiftliği olan SGK'ya gidip çalışmam için tölerans gösterilmiş olmasına rağmen hala 2 gün izin isteyebiliyorum. Ba ba ba!!! 11 yıl bu kuruma hizmet vermişsin falan fasarya. ülkeni sevsen patronun dediği tarihte ayrılırsın işinden, kendi hayatın değildir önemli olan. Bir de bunu diyen adam 2 gün önce bana özel sektör çok çalıştırır, cumartesi pazarını kaptırma, hayatına zaman ayır, mesaini konuş vs diyen adam!!!! Kendi izinlerimizi tam kullandırıyor ya, o bakımdan. Hani diyor gidince meczup olma (ya da öyle bişey)
Lan 45 gün iznimi yakıp gidiyorum, son güne kadar koşturup gidiyorum gene de yaranamıyorum.
Çuvaldızı başkasına batırırken durup bir de iğneyi kendine batırmayı bilmeyenler yönetici olunca sonucun böyle olmasına şaşmamak lazım aslında.
Şeytan dedi Selen aç ağzını yum gözünü, dök içindekileri... dedim ya sabır. Şurdan kavga etmeden barış içinde ayrılalım, gemileri yakmayalım, onlara değil ama benim emeğime yazık olur sonra:)
Ya sabır Selen, kaldı tek gün:)))

7 yorum:

Anonymous dedi ki...

başlığı değiştir yalnız safım filan yap. Asıl eşeklik edenler başkaları çünkü :)

Hell dedi ki...

lavuk işte!

mert dedi ki...

o gün de bitti işte:))

mert dedi ki...

Boşverin böyle son dakika streslerini onlar orada kalır, siz yürür gidersiniz. İstanbul'da kiralık ev falan diyordunuz, bari çözebildiniz mi problemi? Bir yardımımız olursa fikren bile olsa destek vermek isterim.

papilo dedi ki...

o yuzden diyoruz senin icin iyi olacak diye, bosuna degil ayrilmana sevinmemiz... rahat rahat iznini, soke soke de hakkini alirsin, kraldan cok kral olanlar da adam arar yerine...

Anonymous dedi ki...

gerci özel sektör denen yer de gül bahçesinden sayılmaz:)o da başka bir konu işte... nerde o rahat rahat izinler söke söke alınan haklar:)

Selena dedi ki...

gun bitti artik. dertler yeni dertler:)))))