Sayfalar

7 Ağustos 2008 Perşembe

Haberler



başka söze gerek yok sanırım:)

7 yorum:

papilo dedi ki...

Bir yaprak daha gidiyor yani, koca binayi kim tutacak ayakta bundan sonra...

8.8.2008 de super olmus be guzelim, bugunu bekledigini bilmezdimmm!

Hayirli olsun selencigim, bu istifa isi insanin kanina girdi mi kolay kolay cikmiyor galiba.

Sana `sustainable -managerial - collabrative - leadership initiative - entrepreneural - stratecik and critical thinking bir working ortam` diliyorum bundan sonra...

(Nasil kapmisin orientation`dan birseyler degil mi?

Hell dedi ki...

noluyo, nereye gidiyosun Selen Altan?

Anonymous dedi ki...

isteğiniz kabul edilmedi hamfendi. lütfen oturunuz oturduğunuz yerde.. koltukların döşemesini boşuna mı değiştirdik biz şimdi..
ya ama olmaz ki böyle..

İmza:öteki

Selena dedi ki...

:)))
Istanbul'a gocuyorum Halil'cim. Yamaciniza geliyorum:)

Hell dedi ki...

beklerik walla :) kararın hayırlı olsun diyeyim.

dilayra dedi ki...

hayrılı olsun:) gönlünce olsun herşey.. takibe devam. burayı başıboş bırakma bak..

Bezen Hindistan dedi ki...

ben de bir an acep buralara mi geliyorsun diye heyecanlanmistim. ne isin var istanbulda hayatim, seytanin bacagini tam kir, atla gel buraya. hayirli olsun valla canimcim hersey istedigin gibi olur umarim.
optum