Sayfalar

2 Şubat 2009 Pazartesi

Antep kaçamağı

Haftasonu dayımları ziyarete Antep'e gittim. En son 2 yıl önce yine bu sıralar gitmiştim. Aslında ilk o zaman gitmiştim. Şimdi de 1 senedir görmüyorum diye bir ziyaret edeyim dedim. Sabah havaalanına indim ki Özlem de orda, bir sevindim ki.. Onu da 3-4 senedir görmüyordum herhal. Küçük oğlu boyum kadar olmuş resmen. Uzun uzun sohbet ettik, yakın olmamız gerekirken birbirimizden ne kadar uzak kaldığımızı farkettik. Ama o kadar ayrılık bile dertleşmemize engel olmadı, birden yılları aşıverdik sanki.
Bu arada 2 günlük ziyaret kaç haftalık rejimime mal oldu. Yengen sağolsun bir döktürdü, rejim mejim hak getire. Bir de antepe gidip baklava ve katmer yenmeden gelmez diyerekten kontrolden çıktım resmen:(
2 günün cezasını kaç hafta çekicem bakalım...

0 yorum: