Sayfalar

3 Şubat 2009 Salı

Hızlı bir akşam

Bugün Antep emanetlerini vermek üzere arkadaşlarla buluşacaktım ki hadi bana yemeğe gelin dedim. Tabi bunu derken evin ne halde olduğunu düşünmemiştim. Akşam bir panik çıktım işten. Uçarak alışverişimi tamamladım, ardından eve koşup önce ortalığı topladım sonra yemek hazırladım. Ortalığı toplamak daha çok bulduğum herşeyi dolaplara tıkmaktan ibaretti. Tıkmak sorun değil ama geri çıkarırken çok eğlenicem:)
Yemek dediğim balıktı ve fena olmamıştı sanırım, töhmeleme vaziyetinde yedik hepimiz:) Arkasından changeling seyrettik. Allahtan filmi evde izlemişiz, sinemada olsak ben kesin çok gerilirdim.
Sonra gittiler, ben gene kös kös kaldım tek başıma:(

11 yorum:

Selena dedi ki...

:))))
yanlış tepki de değil hani:)

mert dedi ki...

''antep emanetleri'' denince nedense karnım guruldadı

mert dedi ki...

emanetleri sıralasana

Selena dedi ki...

asıl orda yediklerimi sayarsam bir daha doğrulamazsın:)))))

Selena dedi ki...

yok yaa öyle özel bişey

baklava
fıstık kurabiyesi
fıstık

o kadar:)))

mert dedi ki...

say da hayal edelim:)

Selena dedi ki...

sayamam. utanırım:) bu kadar şeyi normal bir insan 2 günde yiyemez çünkü:)))

mert dedi ki...

sen öyle san:)

Selena dedi ki...

sayıyorum o zaman, hazır mısın?

cts:
kahvaltı + borek
baklava (bilimum cesit)
kebap
kaburga dolması
meyve vs

pazar:
kahvaltı + katmer
bumbar dolması
baklava

sonuç: töhmeleme vaziyetleri

bu arada ben rejimdeyim:))) rejim mejim hak getire tabi...

mert dedi ki...

töhleme nedir? bi ceşit yemek mi o da? bu liste birşey değil yahu. gecen yemege gittim kalamış da meşhur bir yere masaya gelen kebap üstü tatlıları saysam şeker komasına girersin. orataya 2 ceşit fıstıklıkaymaklı baklava dev tabakta. herkesin önünde+kaymaklı ceviz+kaymaklı ekmek kadayıfı+ şöbiyet+ cilek kremalı+nar bir coguna da bakamadım kusucaktım. kebap olarakta sürekli farklı ceşitte doyana kadar servis edilen kebaplar.

Selena dedi ki...

neresi orası? develi mi?
sen niye hep bizim buralarda takılıyon yaa? kendi mekanın yok mu?:PP

töhmeleme: o kadar çok yeme ki hareket edemez, nefes alamaz hale gelme:)