Sayfalar

1 Şubat 2010 Pazartesi

Gerçek dostlara:)

Ben aslında çok şanslı bir insanım. Çevremde sevmesini bilen ve sevgisini esirgemeyen o kadar çok arkadaşım, dostum, can yoldaşım var ki bazen ben bile bunun gerçek olduğuna inanamıyorum. "Böyle gidersen tüm arkadaşlarını kaybedersin" ithamlarına inat en beklenmedik anda, en beklenmedik yerden çıkıp "seni çok seviyorum" diyen dostlarıma...
Ben de hepinizi tek tek çok seviyorum... ve hayatımda olduğunuz, hayatımda kaldığınız ve bana varlığınızı hissettirdiğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.
Kadehim olsa size kaldırırdım, ama eve gidince ilk işim şerefinize kadeh kaldırmak olacak:)
Hayat sizinle güzel:)

3 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

aynen öyle:)

cheers then.

Anonymous dedi ki...

biz de seni cok ama cok seviyoruz Selen Kalfa!
uzaklardan bir kil

Selim Karakaya dedi ki...

beni mi çağırdın???

:))