Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

İnsanın adı çıkmaya görsün...

Bir süredir sosyal hayatıma bir "es" verdim. ancak bunu kimseye anlatamıyorum. nedense insanların gözünde hala fıttır fıttır gezen, son derece sosyal bir insan imajım var. bir süredir sakin yaşadığımı, öyle eskisi gibi gezmediğimi anlatamıyorum. aslında anlatmak zorunda da değilim, eskiden olsa "ya neden anlatamıyorum" diye üzülürdüm ama artık inanıp inanmadıkları da umurumda değil. ben sadece canımın istediği gibi yaşamayı tercih ettim ve onun dışındakilere kulağımı kapamış durumdayım. canım isterse bişeyler yapıyorum, istemezse yapmıyorum.
gerçi benim sakin hayatım birçok insan için hala aktif görünebilir ama dedim ya... whatever:)))))
öyle keyif alıyorum ki... akşam eve gidip ayaklarımı uzatıp tv karşısına kurulmaktan. elimde laptop, oyalanmaktan, yatmadan önce kitap okumaktan... bir müddet kendimle başbaşa kalmak hoşuma gidiyor sanırım. miskin modu diyorum ben buna:))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

KIM TUTAR SENI. SEN EN AZ SOSYAL HALINLE BILE HEPIMIZDEN DAHA SOSYALSIN!
UZAKLARDAN BIR KIL