Sayfalar

13 Ocak 2011 Perşembe

o da koç burcu

Kendisini çok hatırlamamakla birlikte annemin matrak bir insan olduğunu hatırlıyorum. benim gibi soytarı değildi ama şakaları vs ile ortama neşe katardı. zaten 1 nisan doğumlu bir insandan başka ne beklenebilir ki:)))
hayal meyal hatırladığım şeylerden biri ben daha çok küçükken bir yılbaşı gecesi ablama pamuklarla sakal yapıp, sırtına bir bohça içine yastık doldurup noel baba formatında komşulara göndermesiydi. apartman kapılara dökülmüş, millet yerlere yatmıştı. hayal meyal apartman toplantılarının da neşe kaynağı olduğunu anımsıyorum. tabi biz o zamanlar lojmanda otururduk, herkes herkesi tanır, bilir vs...
nerden geldi aklıma bu şimdi? az önce içeride çay koyarken annemin arada çaydanlık elinde içeri dalıp çaycı ağzıyla "çayçeen" dediğini anımsadım:)))

0 yorum: