Sayfalar

3 Mart 2011 Perşembe

La Havle

Sabah beri patron toplantı vs olayında olduğundan ofis dışında. telefonlarını açamıyor doğal olarak. arayan numarayı tanıyorsa tamam da tanımıyorsa bana mesaj atıp "aramışlar, sor bakalım kimdir niye aramış" diyor. hatta aslında onu bile demiyor. sadece "arayan numara 05XX..." şeklinde mesaj atıyor. anlamam gerekiyor ki arıycam ve "de bakalım kimsin, ne istiyorsun" diyicem. allahım en sevmediğim şeylerden biri. kim aramışsa gene arar, ya da çıkınca sen ara di mi? olmaz! hemen müdahale edilecek, belki önemlidir. ben de la havle çekerek bütün modernliğimi takınıp "iyi günler, ben bilmem kim, bu numaradan bizim patronu aramışsınız konu nedir?" muhabbeti yapıyorum. bugünün talihlileri:
1. organik ürünler satan bir amca. önceki gönderiyi beğenmiş mi diye sormak istemiş.
2. bilmem ne butik şarap evi. birinin referansı ile arıyorlarmış, şaraplarını tattırmak isterlermiş.
hayır bir sonraki önemli telefon ne olacak çok merak ediyorum. halil pazarlama, ara beni boya beni:PpP

1 yorum:

papilo dedi ki...

Senin patronun cebi neydi kuzum?