Sayfalar

22 Mart 2011 Salı

trafik maliyeti

Anladım ki trafikte saatler geçirmek insanın hayat kalitesinden çalıyor. sabah erkenden kalkıp 1.5 saat yol gittikten sonra akşam da 8 de evde olunca:
1. kuaföre gidecek vakit kalmıyor. kendi saçını yapmak sanat gerektiriyor...
2. alışverişe (en basiti market alışverişi) vakit kalmıyor ya da yorgun oluyorsun.
3. evde yiyecek bişey kalmamışsa sıçıyorsun.
4.eve geldiğinde o kadar acıkmış oluyorsun ki eline ne geçerse saldırıyorsun.
5. eve geldiğinde saat zaten 8 oldugundan o saatten sonra bişeyler hazırlayıp yemen 9 oluyor. 9 da yenen akşam yemeği neticesinde sabah uyandığında "allahım ben neden kabus görmeye başladım" diyorsun
6.evde su bitince su istemek için haftasonunu beklemen gerekiyor çünkü sucu 8e kadar dağıtım yapıyor.
7. çöpü zamanında kapının önüne koyamıyorsun çünkü 8 olmadan toplanıyor

8. sabah erken kalktığın için erkenden uykun geliyor. dolayısıyla kendine ayırdığın zaman 2-3 saatle sınırlı kalıyor.
9. yeni çıkan pejo 508 ne güzelmiş lan:)))) (reklama gözüm takıldı da:)))
henüz 2 günde 9 madde çıkardım. 2 haftaya bakalım kaça çıkacak:)))

0 yorum: