Sayfalar

18 Mart 2011 Cuma

Merakta kalmayalım

sabah akşam yatınca insanın içinden yazmak gelmiyormuş napayım. tabi yazacak birşey de olmuyor doğal olarak. ancak durum güncellemesi yapabilirim.
Pts günü doktora gittim. dizimi muayene etti ve dedi ki "sen şu anda freni olmayan araba gibisin" ne güzel dedim ben de, trafikte bayağı bir heyecan yaratırım:)) durum çok iç açıcı değil maalesef. tam iyileşme için ameliyat (atroskopi) gerekiyor. güya opsiyonel kendisi ancak spor yapmak gibi fantazilerim varsa ameliyat olmam gerekiyormuş. afakat külfeti yüksek kendisinin. 10 gün yatmalı, ağrılı vs bir operasyon. kemiği delecekler, vida gibi birşey takıp kopan kası ona bağlayacaklar vs. işin daha kötüsü, bu aptal kaslar kullanılmazsa kolaycacık küçülüveriyorlarmış. diğer bir deyişle ameliyat olmasam bile sürekli sıkıp bırakıp kasları işletmem gerekiyor. yattığım yerden ya da ne konumdaysam aklıma geldikçe yapmaya çalışıyorum ben de.
topallayarak da olsa yürüyebiliyorum. dizimdeki ödem inmedi henüz. dizimi bükemiyorum. yani tam olarak bükemiyorum. 90 derecede sorun yok.
Araba kullanabilirmişim, çok sevindim. Netekim pazartesinden başlayarak hayatım yollarda geçecek. Gerçi henüz cesaret edemiyorum ama haftasonu bir deneme sürüşüne çıkarım, duruma bakarım. Olmadı kendime şoför tutarım.
Şimdilik böyle işte.

0 yorum: