Sayfalar

18 Mayıs 2011 Çarşamba

kolay para:)))

Benim çok şaşkın bir kardeşim var. Bazen öyle bir dağılıyor ki, en basit şeyleri bile yapmaya mecali kalmıyor ya da unutuyor ya da gözünde büyüdüğü için es geçiyor vs. Beni merci bellemiş, en ufak şeyi soruyor falan. neyse olay şudur ki, benim gene bu şaşkın kardeşim bir dalgınlık anında Ege'ye itunes şifresini söylemiş. kendisinden daha şaşkın ve saf olan yeğenim ise oynadığı oyundan zibil gibi alışveriş yapmış. Ablam durumu faturalar emailine düşmeye başlayınca farketmiş. total 240$!!! faturaları bana fw etti, dedim ki orada bir link var, ben açamıyorum. bir bak bakalım, ne diyor, belki bişeyler yapabilir, itiraz edebilirsin. ben bunu hergün tekrarladım, ancak hergün ya unuttu, ya bulamadı, yapmadı da yapmadı. olayın üzerinden 10 gün geçtikten sonra klasik ben dayanamayıp müdahil oldum. linkten dolandım vs derken itunes web sayfasından contact mailine 3 cümle, olayı özetleyen bir mail attım. içerik özet olarak: "oğlum ne yaptığını bilmeden alışveriş yapmış (simay adına yazdım maili), 240 dolarlık oyundan bişeyler almış, iptal etme sansimiz var mi?" bu! bu kadar yani. bugün adamlardan mail gelmiş. "istemeden yapılan bu alışverişi bir seferlik iptal ediyoruz. kartınıza iade edilecektir, bu arada bir daha olmaması için telefonunuzda aşağıdaki ayarları yapabilirsiniz..."
sonuç olarak iade edilen tutarı ablamdan talep ettim. gene ben el atmasam tıpış tıpış ödeyecekti şaşkın! gerçi sonuçta kıyamadım, yarısına fit oldum. valla gözünün yaşına bakmadam alırım parayı. yarısını verdiğime dua etsin:)))
heheheh, kolay para...

1 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

vay bee, gerçekten kolay para olmuş! yok mu bizim etrafımızda simay'lar, bize de bir ek gelir olsa:)