Sayfalar

13 Ekim 2007 Cumartesi

Bourne kimmiş?

Yeni Bourne geldi bugün, güzel bir aksiyon filmi hayaliyle damladık biz de hemen. Malum bayramdan dolayı da tatiliz, bütün gün bizim.
Sabahtan kalkıp bayramlaşma faslını tamamladıktan sonra 3:30 gibi Selim'le Cepa'da buluştuk. Önce onu Kuki House'a sürükledim. Tatlı + kahve yaptık ardından filme girdik.
Ben 2 numarayı ne zaman izledim hatırlamıyorum bile. Hatta 2'de ne oluyordu onu bile hatırlamıyorum ama allahtan selim izleyip gelmiş. Netekim film bir öncekinin bittiği yerden başlayınca ben selim'i "bu kimdi? bura nere? niye burda?" gibi soru yağmuruna tuttum. Ama çoğu şeyi veri alıp filmi tek başına izlemek de mümkün.
Filmle ilgili yapabileceğim en belirgin yorum: film boyunca kameraman sanki bourne'un peşinden koşturmuş. Daha çarpıcı olsun istemişler sanırım ama o kadar sallanıyor ki ne doğru düzgün ne olduğunu anlıyorsun ne de tam takip edebiliyorsun. Nerdeyse midem bulanacaktı sallantıdan. Hani bunun bir adım ötesi blair witch projesi!
Tabi bu arada film oldukça hareketli. Bir nevi 24 havası var kendinde. Olayların hızına ve kameranın sallantısına yetişebildiğim yerlerde keyif aldım denilebilir. Ama kesinlikle yorucu bir film. Bittiğinde resmen oh be! dedim.
Sonunda Bourne abi aslında kimmiş onu da öğrendik. Gerçi hala bize bişey ifade etmiyor ama... Sanırım onu da 4. filme bırakmışlar. Umarım o biraz daha sakin olur:)
Ha bir de filmde en çok takıldığım bütün tlf konuşmalarının takip edilip önemli kelimelerin geçtiği konuşmaların ayıklanması idi... Ne kadar gerçek ne kadar film bilemedim. Yine de ürkütücü.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Selencim hani biz birlikte gitcektik bourne abiye? tekrar birlikte gidelim diycektim ki sana kafi gelmiş ben artık başka bir şekilde giderim :) aşkolsun muck:) ayse.