Sayfalar

19 Ekim 2007 Cuma

Yaşlandık mı yaşlanmadık mı?

Dün akşam Tunalı Gölge'de DM gecesi vardı. Yarı DM partisi yarı Minerve konseri. Minerve kim diye sormayın hiçbir fikrim yok. Elektronik müzik yapan alman bir grup diye duydum. Neyse parti 10 gibi başlıyor, grup 12 gibi çıkacak. Ankara'da gece o saatte hatta haftaiçinde o saatte dışarı çıkacak bir Allahın kulunu bulmaz zor. Yani bizim yaş çevremiz icin diyorum. Allahtan İstanbul'dan Mehmet eğitim için Ankaraya gelmişti de onunla gidelim diye konuştuk. Tabi saat 10'a doğru benim de Ankaralılığım bastırdı ve yan çizmeye meğillendim ama Mehmet azimli çıktı. Gerçi bunda Gölge'nin onun oteline ve ablamlara çok yakın olmasının payı da yadırganamaz. Neyse biz 11'e dogru buluşup mekana ulaştık. Çok kalabalık değildi ama yavaş yavaş doldu. Biz de birer bira alıp o gürültüde sohbet etmeye çalıştık. Fonda bangır bangır DM:) uzun zamandır dinlememişim pek keyifli geldi. Mehmet daha cok kız arkadaşından bahsetti, çok şekerdi:)))) Sonra 12 gibi balkabağına dönmeden ve Minerve ne menem müzik yaparmış öğrenemeden mekanı terkettik. Kalabalığa bakınca yaşlandık diye düşündümdü ama erken çıkmamıza rağmen "aslında istesem "1-2 saat daha kalırdım" ruh halim sebebiyle çok da yaşlanmadığıma karar verdim:)
haha bu arada o kadar cok ballandırmışım ki haftaya Mehmet'le tavacı recep'e gitcez:)

0 yorum: