Sayfalar

9 Ekim 2007 Salı

Lenovo

Dün akşam sevinçli bir haber aldım. Laptop'im yola çıkmış:) Ama bana ulaşması daha çok zaman alacak...
Evdeki laptop malum 6 yaşını devirdi. Hatta insan olsa bu sene okula başlaması gerekirdi. Neyse, ben "aman zaten evde ne yapıyorum ki" diyerek kendisi ile idare etmeye çalışıp güncel ihtiyaçları external cd ve dvd writer, external hard drive gibi eklemelerle gidermeye çalışıyordum. Ancak benim alet yaşı itibariyle 1.1 USB çıkışlı olduğu için hertür external alet kabus yaratmaya başlamıştı. Önümde 2 alternatif vardı. Ya paşa paşa yeni laptop alınacak ya da birgün sinir krizi geçirip laptop pencereden fırlatıldığı için yeni bir laptop alınacak. Ben ilk tercihi seçtim.
Sonra olaydan hiiç anlamayan bir insan olarak "lan ne alsam ki" modunda ona buna bakmaya başladım. Hazır dolar da dibe vuruyo, ablam gelmeden ben amerikadan daha ucuza alayım sevdasına düşüp bilimum online dükkan gezmeye başladım. Neyse sonuçta ilk göz ağrım thinkpad'de karar kıldım. Kendisinin yıldönümü imiş, hoş da bir kampanya yapmışlar. Ahanda tamam dedim tam alıcam, o ne? yabancı kredi kartı kabul etmiyorlar. İlla amarigan olacakmış. Sülalenizi diyerek alternatifleri araştırırken Özgür imdadıma yetişti. Onun kartıyla siparişi verdim. Dolayısıyla laptop önce Virginia'ya gidecek. Sonra Özgür onu toplanti için DC ye giden arkadaşlarla gönderemezse ablama SF'e gönderecek sonra bana TR ye gelecek.
Ve ben bugün gördüm kü benim laptop teeee çin'den çıkmış yola. Yani çin malı bir ibm'im olacak... Bu da yetmezmiş gibi alet bana ulaşmadan dünyayı gezecek. Bari onca eziyete ve yolculuğa değse...

1 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

selenim minik gusum bir amarigan kredi kartin da burda var aklinda olsun gerektiginde:)

optum