Sayfalar

7 Ekim 2007 Pazar

PS2

Simay yok ya, PS2 evde duruyor. Alet güye Ege'nin ama her akşam Ege yattıktan sonra Murat başına geçip saatlerce maç yapıyor. Sanki çok keyifliymiş gibi bir de bana izletmeye kalkıyor. Garibim Ege'de haftasonları oynayabiliyor anca. Neyse dün dedim ki lan benim neyim eksik. Bunların kursa gitmesini fırsat bilip 9:30 gibi oturdum başına. Ben Harry Potter oynuyorum. Başlarda da 1-2 oynamıştım ama çok uzun zamandır elime almamışım. Neyse bir kaptırmışım oyuna saate bir baktım 12'yi geçmiş. Ege gelmeden kaldırmam lazım ki aklı kalmasın. Saati 13:15'e kurup oynamaya devam ettim. Alarm çaldığında da çok bozuldum. hani bıraksalar aksama kadar oynarım. Neyse aklım oyunda kalmış şekilde paketleyip yerine sakladım aleti. Ama bunlar taaa 3'te geldi. Olan benim 2 saatlik oyunuma oldu ühühühüh... Şimdi bir sonra ne zaman oynayabilirim onun hesabını yapıyorum:DDDD

0 yorum: