Sayfalar

26 Kasım 2007 Pazartesi

Böööggghhhh, ühühühühühü!!!

Ya valla ben bahtsız bedeviyim yaaa! yok böyle bişey yani.
Yarın bir heyet geliyor, bilimum toplantımız var. Bir yandan onlara koşturuyoruz bir yandan günlük işler. Masamın üstü zaten normalde dağınık (bkz. kız odası dedigin) bugün daha bir dağınık. Neyse ben öyle bir printer odası bir kendi odam bir toplantı salonu koşturup dururken odama bir girdim Ufuk (bilgi işlemden bir arkadaş) ve bizim genel müdür benim masamda!!! Ben dehşet içinde masaya doğru ilerledim. Diyorum ya masamda sanki kasırga kopmuş. O sırada Ufuk oturdu bilgisayarın başına. Ben şöyle masamdakileri süpürmeye çalışırken Ufuk bir programa bakmak için diğerlerini kapatıyor. Desktopta kabak gibi Wentworth abim, kurulmuş yatıyor. Allahım daha fazla dayanamıycam diyerek kaçtım odadan.
Dağınıklığımın yanısıra ciddiyetsiz devlet memuru damgası da yiycem, yanarım ona yanarım!
Ah Ufuk, elime geçirirsem bir seni...

0 yorum: