Sayfalar

27 Kasım 2007 Salı

Orman'a maliyeciler gelmis:)

Bugün Almanlar geldi. Aslında bütün gün toplantı formatındaydık ama kendimi bedenen çok yorgun hissediyorum. Çok da koşturmadım aslında ama gene de yorulmuşum.
Toplantılar sakin geçti aslında. 2 gün sürmesi beklenirken akşama bitirmiştik. Öğlen biz onları ağırladık akşam onlar bizi. Körler sağırlar birbirini ağırlar:P Öğlen yemeğe giderken hafif yağmur çiseliyordu. Gayet güzel kayıp düştüm! Allahtan sadece bir kişi gördü de çok rezil olmadan kurtardım olayı:) Ama canım da yandı hani ne yalan diyim.
Akşam Ege adlı meyhane kılıklı restorana gittik. Muhabbet çok başarılı idi. Ben yine öğlen de yanıma düşen ve dediklerini anlamakta zorluk çektiğim adamın yanına düştüm. Adamcağız muhabbet açmaya çalışıp espri yaptıkça ben 'allahım bu adam ne diyo acaba???' diye acı çektim. Hayır adama ayıp olmasın diye çoğu zaman anlıyormuş gibi yaptım ama genelde veremediğim tepkiler nedeniyle adamcağız kendini kötü hissetti. Neyse kendisini en az bir sene daha görmeyeceğime göre çok bir sorun olmaz sanırım.
Ha bir de heyet başkanıyla girdiğim dini / politik bir sohbet vardı ki burda konusunu hiiiiç açmasam benim için daha hayırlı olacak! Gerçi olan oldu çoktan ama:P Umarım hala bir işim vardır:PpP

ps: boşuna başlık ve içerik arasında bağlantı kurmaya çalışmayın çünkü yok. yani var da sadece benim için... anlatması uzun sürer:PpP

0 yorum: