Sayfalar

22 Kasım 2007 Perşembe

Muktedirim ben:)

Geçtiğimiz hafta bir kahve sohbeti sonrasında bundan böyle aciz kadın modunda davranmaya karar verdim:) Erkeklerin kendilerini şövalye hissetmesi önemliymiş ve kıymet görmek için öyle olmak gerekiyormuş. Buna bifiil şahit oldum. Bir haftadır da bu konuda çalışmalara başladım. Ay ben korkarııım, tek başıma yapamam, beceremem, muhtacım sana:))) Ha ha ha, ne kadar başarılıyım ya da başarılı olurum işte o büyük bir soru işareti:))) Bunca senenin muktediri ha deyince ürkek tavşana dönemiyormuş. Muktedirmişim ben:)
Yok ama kararlıyım, yapılacaklar ve yapılmayacaklar listemi oluşturmaya başladım bile:))))
- restoranda hesap istenmeyecek, garson çağrılmayacak
- her yere "ben kendim gelirim canım" denmeyecek
- ???
şimdilik sadece bunları buldum... Allahım sanırım umutsuz bir vakayım ben!!!

0 yorum: