Sayfalar

3 Aralık 2007 Pazartesi

Akılsız başın cezasını...

Bugün sabah yine nerdeyse uyuyakalıyordum. Kuaföre gidebilmek için saati 7:52'ye kurmuştum. Ama çalınca her sabah olduğu üzere kalkamadım. Elimde tlf tekrar sızmışım. Telefon saat 8.15 de tekrar çalınca korkarak hopladım yerimden:) Neyse koşturmaca halinde hazırlandım. Tam kapıdan çıkarken çöpü farkettim. Dur şunu da indireyim diye elime aldım ve çıktım. Kapıyı kapatmamla anahtarın şıkırtısını duymam bir oldu. Ben dışarda anahtar kapının üstünde içerde öyle bakakaldım kapıya!!! Ne salaksın Selen nidaları ile kös kös inmeye başladım merdivenlerden. Hemen Ayla Hanımı aradım, gelirken yedek anahtarı getirsin diye ama o da çıkmış evden. Neyse Allahtan arabanın anahtarı cebimde. Öğlen gider ablamdan alırım olmadı yedeği dedim. ama anahtarın kapının üzerinde olduğunu düşünmüyorum tabi hiç. Neyse öğlene kadar aklım başıma geldi de tıpış tıpış eve dönüp bir çilingir buldum. Çilingir de hemen benim sokağın başındaki anahtarcı. Evi söyleyince tamam bildim, dedi. Daha komiği apartmanın kapısına geldiğimizde ortaya çıktı. Ben kapıya gelene kadar apartman kapısının anahtarının da evde kaldığını düşünmemiştim. Aaaa! diye durunca ben adam "bekir abiler evdedir, olmadı İbrahim amca veya Hacer teyze" diyerek benim komşuları tek tek saymaya başlayıp bekir abi dediğinin kapısını çaldı. Yabancı değil, dedi. Ben de "belli, komşuları benden cok tanıyorsunuz valla" oldum:)
Neyse kapıya gelince çantasından kalınca bir tel çıkarıp 10 saniyede fırt diye kapıyı açıverdi. Bu kadar basitse ben de açardım diye düşünürken bir yandan da "lan bu kapıları açmak bu kadar basit mi?" diye moral bozukluğu yaşadım.
Eve gitmişken de dün yapmaya çalışıp evde ceviz olmadığı ve büskivinin yetmemesi sebebiyle bişeye benzemeyen havuç tatlımı revize edip daha yenebilir hale getirdim. Sonuç dairedekilere yaradı. Netekim tatlı onlara yapılmıştı. Gene de daha güzel olabilirdi:PpP

1 yorum:

papilo dedi ki...

Daha güzeli nasıl olur ki, bak merak ettim şimdi...

Ellerine sağlık. Gece üşenmeyip nöbetçi marketlerden ceviz neyim alsaydın gelmezdi bunlar başına :)